søndag 30. oktober 2016

Julegavestress? - Stressful christmas shopping?


(scroll down for english)

Stresser du når du skal rundt omkring å handle julegaver?

Hva med å handle på nettet? Jeg synes det er avslappende og behagelig. Jeg setter meg ved pc'n med noe godt å drikke og spise. F.eks. en kopp te og en muffins. Og så er jeg igang. Jeg handler både innenlands og fra utlandet. Jeg vil dele mine favoritter med deg. God handel! <3 br=""><3 br="">
<3 br="">

<3 br="">Norske nettbutikker:
Ellos (hæ? sier du kanskje. Men faktum er at de har fått merkevarer, og har godt utvalg i leker m.m. i tillegg til klær, elektronikk, skjønnhetsprodukter, sko og interørting. I tillegg til reiser).
Betaling: Kort, oppkrav og faktura.

Clas Ohlson: De har elektronikk, verktøy, turutstyr, interiørting og multimediautstyr. Og gavekort.

Ikea: De fleste kjenner jo til Ikea. De har inventar, møbler, pynteting og andre småvarer.

H&M: Klær og interiørvarer.

Lissie Design: Smykker. Fri frakt og retur.
 

Utenlandske nettbutikker:
Om du handler fra utlandet så må du huske på at bestillingsverdi + porto ikke må overstige kr. 350,- om du ikke vil betale moms og toll på bestillingen. Sjekk og leveringsdato sånn at du får det før jul.

Argos: De har kort og godt alt!

John Lewis De har interiørvarer, klær, gaver, leker ++++ (ikke alt som sendes til norge av møbler)

Amazon De har kort og godt alt! Men ikke alt leveres til Norge dessverre.

Asos: Et enorm utvalg av klær!


****

Du you have a stressful time running around in stores for the christmas gift shopping?

What about shopping online? I find it very relaxing. I sit down by the computer with something good to eat and a cup of tea. And then I am shopping away. I want to share my favorites with you. Happy shopping!

If you shop from abroad:
Remember to check which amount you can shop for before you have to pay for customs.
And check when the deliverytime will be, so you got your stuff before christmas.

 

Clas Ohlson: They have electronic producs, tools, interior stuff, multi media stuff, gift cards. ++

Ikea:  They got stuff for home and garden, clothing, toys, gifts and more

H&M: Klær og interiørvarer.

Argos: They got everything! But they only ship to UK.

John Lewis hey got stuff for home and garden, clothing, gifts and more

Asos: An icredible selection of clothes!

Lissie Design: Jewelry. Free shipping!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...